Op naar het nieuwe jaar, wat gaat het snel he...

Wie, wat, waar, hoe en waarom.

Moderator: Patjo

Gebruikers-avatar

Forum Beheerder

Bericht 22 Dec 2018 22:02

Op naar het nieuwe jaar, wat gaat het snel he...

Zo'n paar dagen vlak voor kerst is het weer tijd om even terug te kijken naar het afgelopen jaar.

Als ik specifiek naar mijzelf kijk naar alles wat met dit forum te maken heeft, kom ik uit bij een zéér gezellig en geslaagd paas-treffen in Diepenheim, georganiseerd door Cor (Buitenpost) We hebben daar dankzij Lambert kennis gemaakt met de Jeu de Boules "sport" en een leuke avond met BBQ, muziek en geweldige verhalen en anekdotes gehad. Wij hebben daar genoten en zijn afgelopen zomer nog terug geweest in die omgeving.

Verder hebben wij het Patjo en Polleke weekend in Schin op Geul ook weer georganiseerd, dit jaar weer lekker druk én supermooi weer weer 8-)

Verder nog een aantal oudecamper-forumleden bezocht en/of op visite gehad. Bij enkele forumleden is een enorm verlies ontstaan in de vorm het overlijden van naasten of van jarenlang trouw gebleven huisdieren. Bij andere forumleden is juist een herstel van een vervelende kwaal of ziekte ingetreden en bij anderen is juist een kwaal pas toegeslagen of nog in volle behandeling, of zit men er nog middenin. Relaties zijn gestopt en/of weer hersteld campers verkocht of juist gekocht of ver/herbouwd. Er gebeurt van alles in een jaar, zowel op menselijk als op camper-gebied.

Laten we nu eens hopen dat in 2019 wat stabiliteit terugkeert, in de regelgeving over milieu, belasting en andere regeringszaken maar ook thuis, bij al die forumleden. Gewoon stabiliteit, zekerheid en rust.......

Ik hoop de actieve treffen-bezoekers het komende jaar weer te zien, ergens in het land. Ik hoop de actieve schrijvers het komende jaar weer online te mogen begroeten op dit forum en ik wens de actieve lezers, die niet (meer) schrijven op deze wijze dan maar alle goeds voor het nieuwe jaar!!!

Maar eerst die kerst nog even zien door te komen :roll:

Lieve / fijne / aardige / prachtige oudecamper-forumleden, Ik wens jullie allemaal een mooi 2019 toe!!!

Fijn dat jullie trouw blijven aan ons knusse en veilige forum!!!!

Ik ben blij met jullie allemaal!!!!!!

Patrick (Patjo) & Carla (Polleke)
Gebruikers-avatar

Bericht 22 Dec 2018 22:30

Re: Op naar het nieuwe jaar, wat gaat het snel he...

patrick ,carla en verdere oude camper leden.......wij wensen jullie mooie kerstdagen en een mooi begin voor 2019 8-) 8-) 8-)

hopelijk komen we elkaar weer tegen dit jaar, 2018 was een jaar waar wij met veel plezier aan terug denken aan daar heeft het oudecamper forum zijn aandeel in geleverd.

gr harm ineke en maik
Gebruikers-avatar

Bericht 22 Dec 2018 23:30

Carla, Patrick en iedereen van dit super forum, allemaal fijne feestdagen en een gezond 2019!
Dit van de oudste camper van dit forum!
gr. Kitty en Jan.
niet geschoten is altijd mis......
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Dec 2018 20:44

Hier kijken we terug op een bijzonder jaar, voor het eerst sinds dit persoontje is opgericht ben ik verhuisd, een hele ervaring vanaf de Veluwe naar het verre Groningen.
Meteen wat aan het klussen geweest
Afbeelding

Nog iets van het wagenpark overgehouden wat in dit geval weer goed uit kwam
Afbeelding

Maar gelukkig ook nog wat tijd gehad voor wat leuke uitstapjes zoals het treffen in Schin op Geul waar Patrick en Carla voor heel mooi weer hadden gezorgd
Afbeelding

Zo leer je weer wat als je onderweg bent, Limburgs is toch behoorlijk verschillend van Gronings.
Afbeelding

Nog een reisje aan het treffen geplakt in de Eifel, Westerwald en Sauerland.
Afbeelding

Zomaar ergens wildkamperen beviel ook weer goed :D
Afbeelding

Maar ook net over de grens bij Groningen/Drenthe hebben we ons vermaakt en verbaasd hoe laag het water deze zomer stond in een bassin bij een centrale
Afbeelding

Hier niet met de camper geweest, maar we konden nu zomaar "even heen en weer naar huis", wat ook weer een hele nieuwe ervaring was
Afbeelding

Benieuwd wat 2019 brengt wanneer de camper belastingvrij wordt (eindelijk weer en nu hopelijk blijvend)

De beste wensen, goede gezondheid en veel mooie reizen voor iedereen, laat het een geweldig jaar worden en wie weet zien we elkaar ergens onderweg
Gebruikers-avatar

Bericht 25 Dec 2018 12:04

Ook hier een bewogen jaar, verhuisd naar friesland voor rust en ruimte, 6 maanden druk aan het verbouwen geweest en wonen er nu defenietief.
1x met vanhooltje op stap geweest naar kornwederzand voor een weekend, daarna weer druk verder met verbouwen.
Helaas kan ik nog ff geen foto,s plaatsen daar ik mijn pc nog niet heb aangesloten.
Voor een ieder een heel fijne jaarwisseling, en hopen op een mooi komend jaar :D
Groet van vanHooltje

kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie!. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT vernieuwd op :26-3-2011 spelings fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :lol:
Gebruikers-avatar

Bericht 26 Dec 2018 09:09

Mooi geschreven forumbaas.

Jij kan dat echt prima, Polleke zal je ook inspireren verwacht ik.

Op naar 2019 dan maar!

Lieve groetjes uit Zuid Limboland

Tot volgend jaar
Met vriendelijke campergroet, Cindy en Roy.

Wim

Gebruikers-avatar

Bericht 28 Dec 2018 20:08

Hier draaide het jaar , na een eigenlijk best wel goede start , uit op afscheid nemen van iemand die dan toch erg belangrijk voor mij bleek te zijn .
Dat valt mij erg zwaar , ja nog steeds .

Ik ben begonnen met uitruimen en denk daarmee een nieuwe start te kunnen maken .
De wond die in mijn geest is geslagen zal misschien wel herstellen , maar het litteken zal voor altijd blijven .

Al met al hoop ik dat het komende jaar in het teken van herstel zal komen te staan .

Ik wens een ieder hier een veel beter jaar dan het huidige toe en hoop in staat te zijn om weer eens een treffen te bezoeken .
Groeten Wim

We hebben misschien niet alles voor elkaar .
Maar , met elkaar hebben we alles .

www.campertechniek.eu

Bericht 29 Dec 2018 16:51

Aan alle van het forum de beste wensen voor het nieuwe jaar wij hopen dit jaar veel meer weg te kunnen gaan met het oude beestje zonder pech.

Mvg George
Gebruikers-avatar

Bericht 30 Dec 2018 16:09

voor iedereen op dit forum ook de beste wensen voor het nieuwe jaar,
en een hoop mooie reizen en veilige km
Gebruikers-avatar

Bericht 01 Jan 2019 16:53

Allemaal een hoop geluk en gezondheid voor 2019 toegewenst :D
Verander wat je niet accepteren kunt.En accepteer wat je niet veranderen kunt.
Afbeelding

http://www.pegematla.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr. Peter en Gerda
Gebruikers-avatar

Bericht 05 Jan 2019 21:34

Ook uit het Groningse de beste wensen voor alle forumleden.
En natuurlijk veel genietkilometers.
Gebruikers-avatar

Bericht 26 Jan 2019 18:39

Aan allen hier alsnog de beste wensen en dat we nog dat we nog veel van onze campers mogen genieten .
Gebruikers-avatar

Bericht 26 Jan 2019 19:30

benno schreef:Aan allen hier alsnog de beste wensen en dat we nog dat we nog veel van onze campers mogen genieten .

Je bent een beetje vroeg Benno, het Chinees nieuwjaar is pas 5 februari :D :mrgreen:

Terug naar Meer informatie over oudecampers.nl en het forum.