13 Jun 2022 17:01 door jaap en tina
nou, naar de keuring geweest...tsjonge tsjonge, eerst meer dan een uur gewacht omdat het uitgelopen was, dan komt de meest chagrijnige keurmeester die je kunt voorstellen, gromt dat ik de camper binnen moet zetten en dan wel direct de motor uit.
De knakker loopt er eens om heen , kijkt via de smeerkelder er even onder, doet de zijdeur open, gaat niet eens naar binnen, gromt wat en loopt weg, komt 10 minuten later terug en snauwt dat die op de weegbrug moet, op mijn vraag waar die is, kreeg ik een woedende blik en een ongelooflijke zucht, ja sorry dat ik stom ben, ben hier nog nooit geweest... dus op de weegbrug, dik driehonder kilo lichter dan vermeld op het kenteken dus dat is gunstig, nu 600 of als ik dat zou willen 1100 kg laadvermogen.
De vrolijke Frans loopt weer weg en duwt me na 10 minuten een briefje in de handen...zo klaar, niet vergeten bpm aan te geven anders krijgt u geen kenteken...
Huh bpm , maar hij is 25 jaar jong...maakt niet uit wat mot dat mot...
Thuis gekomen , belasting geopend op de compu, kan ik geen online aangifte doen want de rdw heeft de gegevens niet volledig aangeleverd...dus alleen aangifte op papier , te downloaden via de site.. krijg ik me daar een waslijst met vragen, en dat alles voor een auto waar geen bpm meer op zit, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker was toch de slogan....
Maar goed , de rdw keuring is geweest en hij komt als camper op papier. ikke blij..
Hij die lang kind blijft is een gelukkig mens...