Borgerswold campertreffen

Hier worden alle berichten en foto's over een evenement naartoe verplaatst wanneer het achter de rug is!

Moderator: Patjo

Gebruikers-avatar

Bericht 26 Mei 2019 14:12

Borgerswold campertreffen

Groot camper treffen Hemelvaart in Borgerswold Veendam, erg leuk evenement , even googlen, camper camping Borgerswold.
Hij die lang kind blijft is een gelukkig mens...
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 06:24

Re: Borgerswold campertreffen

Had voordat we (ik zei de gek en nog een mede oude-camperaar) even op google gezocht voordat we het treffen gingen bekijken. Ook nog gelezen over de recordpoging van een jaar of wat geleden om de meeste campers op een treffen te krijgen. We hebben 2 terreinen gezien, zo'n 150 mtr van elkaar, maar de opkomst was minimaal als we alles gezien hebben en er niet nog meer velden waren, we schatten zo'n 30-35 campers, waaronder nog een paar oudjes en 1 waarvan we een vermoeden hadden dat het misschien een (voormalig) OC lid is/was, kan ook iemand met een vergelijkbare camper zijn geweest.
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 07:42

Het was mijn inziens een totale mislukking..ik snap er eigenlijk niks van , Borgerswold is toch een prachtig wandel/fietsgebied waar best wel wat te beleven valt.
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 11:57

De plek op zich zo bij het water is ook niet verkeerd, de kosten volgens mij 11,= of 11,50 per nacht, dus we waren ook verbaasd gezien de drukte van een jaar of wat geleden volgens het internet.
Nu kan het met een kleine groep wel heel gezellig zijn, voor de gezelligheid waren er de laatste keer bij de 2e thuisbasis van Patrick en Carla en het treffen van Benno en Els ook geen 200 campers nodig :D
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 12:26

Klopt, maar dit was een volledig georganiseerd event, de bedoeling was dat er honderden campers zouden komen, EHBO, brandweer alles stond paraat, extra aggregaten en poep en douchehok enz...complete mislukking helaas.

Terug naar Achter de rug, napraten, foto's en hoe gezellig was het eigenlijk?