zijn er nog meer van

Ben je flink aan het verbouwen in of aan je camper of lekker aan het restaureren?
We lezen hier graag met je mee.

Moderator: Patjo

Bericht 24 Jul 2015 18:37

zijn er nog meer van

Zoals te zien en door mij al beschreven ben ik de trotse eigenaar van een Pilot camper op Renault trafic. Bouwjaar 1987. Hij is voorzien van een 2 liter benzine motor type J5S. Ik ben benieuwd of er nog camperaars zijn met dezelfde camper of dat er mensen zijn die onderdelen hiervan hebben of daar aan kunnen komen. Ik ben niet op zoek naar iets specifieks maar het is goed te weten of er nog onderdelen te verkrijgen zijn. :)
Alvast dank voor de reacties.
Groet,
Ed
Gebruikers-avatar

Bericht 12 Okt 2015 21:13

Re: zijn er nog meer van

Dag Ed.

Ik heb begin dit jaar voor korte tijd ook een Renault T1300D gehad,beviel me goed. Alleen bij de koop niet goed opgelet.
Het hele rechter binnenspatbord was weg.Drama.
Er waren nog meer problemen oa dat er een barst in het glas van de linker koplamp zat.
Ik heb na heeel veel zoeken er eentje in Duitsland gevonden uit een rest voorraad.
Omdat ik nog andere onderdelen nodig had en het zoeken langzaam zat was heb ik hem en halfjaar geleden weer verkocht.
Jammer,hij liep geweldig mooi en kwam prima mee in het verkeer.
Als je op google zoekt naar T1300D en dan afbeeldingen staat hij er noch wel tussen bij BuzzyBee.

Jan
Gebruikers-avatar

Bericht 26 Sep 2018 19:54

Re: zijn er nog meer van

Ik heb zelf een master T35D gehad, onderdelen was ook erg lastig. Zelf een sloper kopen biedt vaak soelaas. We hebben er wel een mooie Balkan trip mee gemaakt, Kroatië Bosnië Servië Montenegro.
Met vriendelijke campergroet, Cindy en Roy.

Terug naar (Ver)Bouw projecten.