andere camper

Ben je flink aan het verbouwen in of aan je camper of lekker aan het restaureren?
We lezen hier graag met je mee.

Moderator: Patjo

Bericht 03 Mrt 2018 17:15

andere camper

Zoals de meeste wel weten is het hier in Hilversum niet helemaal gegaan zoals gepland , wat inhield dat ik na het laatste uitstapje naar Bakkeveen ,ondanks vele waarschuwingen het niet te doen ,toch besloot de camper te verkopen nou dat was zonder één foto zo geregeld maar toen hij opgehaald werd en hij wegreed zag ik meteen mijn fout in hetgeen resulteerde in het opbouwen van een bus camper welke ik kort na afscheid van mijn camper had aan geschaft deze camper was amateuristisch in gebouwd ,dus helemaal ,op ijskast en kookplaatje na leeg gesloopt en overnieuw begonnen wanden bekleed met vinyl (zeil) een p.v.c. vloer er in gelijmd bestuurdersstoel draaibaar gemaakt nieuw plafond , nieuwe onder en boven kasten gemaakt een kastje boven aanrecht boven de tafel alle elektra 12volt en 220 volt vernieuwd het 12volt gedeelte alles in led uitgevoerd en een andere t.v. erin voor als er niks meer te ouwehoeren meer is en natuurlijk als alles weggewerkt is en plafond en wanden af gewerkt zijn er altijd weer een verandering zich aandient zoals het inbouwen van een Trumatic hete lucht kachel ( voor een gewone kachel had ik geen ruimte )dus in en uitlaat naar buiten een gasleiding van armoe onder de auto door, een warmte verdeel gebeuren om zowel voor als achter te verwarmen dus geklooi genoeg dan is de temperatuur ook niet optimaal want je kan niet schilderen , lijmen of plakken je kan alleen grof werk zoals zagen van plaatmateriaal voor de gasbun voor de kasten en de legplanken daarin enz enz en zo gauw het weer (temperatuur ) het een beetje toelaat kan je lijmen plakken kitten en schilderen en dan ook nog proberen om alle stroom toestanden zowel 12 als 220 volt onder de bijrijdersstoel te frummelen en boven de deur een soort dashboard te maken met alle schakelaars plus hoofdschakelaar plus één van de vijf 220 stopcontacten plus de zekerings-kast dus als ik eerlijk ben is het ondanks dat ik het aardig kan doorzien enigszins tegen gevallen door , te verwachten , slecht koud weer en een beetje lichamelijke tegenslag na de laatste operatie( ben nog deels een gebakkie ) maar och we blijven lachen , daar heb ik momenteel zeker reden voor , en we blijven stug doorgaan , maken ook foto,s(poe poe ) maar het op de site zetten is nog steeds het oude verhaal stomme ik kan het nog steeds niet ..................dus met de groeten van Henny .....en (nieuw ) Meta de kant en klaar planning ligt op 20-22 april(hoop ik )
Gebruikers-avatar

Forum Beheerder

Bericht 03 Mrt 2018 19:07

Re: andere camper

Hey Henny,

Fijn weer iets te lezen van je hier! Je ziet met enige hulp uit Friesland en Brabant is Hilversum ook weer online :D :D goed dat het gelukt is en het nieuwe wachtwoord weer werkt!!!
Ben reuze benieuwd naar je bussie maat!
Je mag de foto’s ook naar me emailen hoor, dan zet ik ze hier wel bij als je wilt.

Veel plezier met knutselen, je pakt het goed aan lees ik wel. En dan andere nieuwtje wat ik tussen de regels doorlees is ook geweldig voor je (jullie :D ) groot gelijk :!:

Carla en ik hopen je gauw weer eens te zien!
Patrick
(Forumbeheerder)
Volg ons op twitter "@campertrip"
Ons bussie: http://www.onze-camper.eu

Leef je leven en geniet,
Maar beperk een ander niet!

Afbeelding
Gebruikers-avatar

Bericht 03 Mrt 2018 22:11

he henny volgende week kan je er weer vol tegenaan , het word beter weer :D
hier liep het ook niet zoals het moest,wou deze zomer eerst nog genieten en dan opereren maar daar kwam wat tussen .
nu is de operatie gezet op maart maar door ontstekingen en hielspoor aan twee voeten is dat ook de vraag.
dus nu wachten en rust.
gewoon de kabels van de electro aan elkaar knopen en alles komt goed :D
je moet je camera gewoon naar patrick sturen dan zet die de foto,s er wel op :lol:
ik moest je ook de groeten doen van gerrie die zit hier met haar gehoest mij een beetje van mijn schrijven af te houden.
dus daar de groetjes en ik heb de fles klaarliggen als we weer samen staan :D
Gebruikers-avatar

Bericht 04 Mrt 2018 14:01

afgelopen vrijdag ben ik even bij Hempie bakkie wezen doen samen met Marianne
de nieuwe buscamper bekeken en dat gaat m wel worden (word bijna een nieuwe)
ook kennis mogen maken met Meta en je ziet die ouwe glunderen dus dat zit wel ok met die beiden
was even gezeliig

Bericht 04 Mrt 2018 17:21

Ja Ger het gaat hier ook niet helemaal zoals gepland want jij moet voor je knieën het ziekenhuis in en ik mag bij de apotheek een injectie middel ophalen ook voor mijn knieën want de rechter is ook versleten en heb net als jij gezegd "operatie na de zomer "maar wat het nu gaat worden we zien wel vandaar die injecties welke mij door de zomer heen moeten helpen uit eindelijk heb ik even genoeg trammelant en gedonder gehad dus wil nu eerst wel even een paar keer weg want een hele camper ,ondanks dat het maar een kleintje is leeg slopen en dan overnieuw goed opbouwen geeft toch ook iets meer werk dan voorzien ondanks dat het voor ons soort idioten redelijk in te schatten valt maar er altijd weer veranderingen en "kleine "tegenslagen langs komen en mede door het weer en dus de temperatuur met het in de camper - uit de camper p.v.c. vloer in lijmen dus constant op de knietjes over eind en trappie op trappie af nou ja dan begeven de knietjes het dus nu in een rustiger tempo het geheel afmaken iedere dag een paar uur en dan ben ik blij als ik weer zit maar dat krijg je als je lijf ouder is dan je hersens maar wordt wel terecht gewezen en dan ga je vanzelf rustig aan doen maar verder gaat alles goed en heb waarschijnlijk wel begrepen dat ik een vriendinnetje heb dus het is hier weer een gezellige boel gelukkig , hopelijk gaat het bij jou ook goed komen want we hebben weer genoeg te ouwehoeren Ger veel beterschap en snel herstel toegewenst en doe Gerrie ook de groeten uit Hilversum
Gebruikers-avatar

Bericht 05 Mrt 2018 20:58

Hey Henny, leuk om je hier weer online te zien en dat je toch weer met een camper aan de slag bent.
Gebruikers-avatar

Bericht 06 Mrt 2018 17:23

Hoi Henny,

Wat ik blij weer wat van je te mogen lezen op O.C. Was je al een paar keer tegen gekomen op F.B. en wilde ook al gaan waarschuwen dat je moest inloggen op O.C. om je account hier niet kwijt te raken. Fijn dat je weer een camper hebt gekocht en druk bezig bent om deze naar je/jullie zin te maken. Ben je lekker bezig en rust rost he! En zo blijf je ook onder de mensen.
Wij hopen jou en Meta weer eens te mogen ontmoeten tijdens een treffen. Las dat Diepenheim het niet gaat worden, dan maar een andere keer. Er zijn genoeg treffers te vinden op Facebook.
Groetjes,
Jan&Gerda

Werken is niet erg, het kost alleen zo veel vrije tijd .

Hymer S550 op basis van Mercedes 310D aut. uit '91
Suzuki Swift aut. uit 2011

Facebook

Terug naar (Ver)Bouw projecten.