Vloerbedekking eruit, vinyl erin
Bij terugkomst thuis destijds na veel stofzuigen en poetsen, besloten de vloerbedekking met de stoomcleaner schoon te spuiten. Gelukt!!! Hij was weer grijs ipv geelbruin en alles was weer zoals het was.......
Helaas dus, dat dacht ik alleen maar. Want met die stoomcleaner actie van mij, bleek ik ook de beschermlaag van de vloerbedekking gespoten te hebben

Met als gevolg dat elk zandje, stofje, broodkruimeltje en andere rommel meteen vlekken in de vloerbedekking tot gevolg had.... Ook werd de vloerbedekking steeds grauwer en leek het alsof hij zeer snel sleet. Omdat ik mij er afgelopen zomer met regelmaat aan geërgerd had, heb ik besloten de vloerbedekking eruit te halen en het te vervangen voor mooi vinyl. Veel makkelijker schoon te maken, geen gezeur met vlekken en als er een keer iets valt, gewoon met een nat doekje oppoetsen

De afgelopen week, omdat we het weekend toch niet op pad gingen voor een keertje, maar effe creatief geweest!

Allereerst de 'vieze' oude vloerbedekking eruit. (Wat ziet het eruit he........)

Dan de maten op het vinyl uittekenen en het vervolgens op maat snijden

Met een scherp mes aan de slag

Even kijken of het allemaal netjes past

Mooi plintje er langs

En dan ziet het er voortaan zo uit

Ik heb de oude vloerbedekking op de scheiding van het woondeel en de cabine doorgesneden en opnieuw laten festoneren

De vloerbedekking in de cabine was namelijk niet vuil en daar had ik ook niet met de stoomcleaner gespoten

Ik ben er tevreden mee!
(Forumbeheerder)
Volg ons op twitter "@campertrip"
Ons bussie: http://www.onze-camper.eu
Leef je leven en geniet,
Maar beperk een ander niet!