Cindy's en Roy's olie spoor

Reisverhaal gemaakt ? Laat ons meegenieten ! Een ander (vakantie)verhaal wat je met ons wilt delen, plaats het gerust hier !

Moderator: Patjo

Gebruikers-avatar

Bericht 08 Jul 2016 12:22

Re: Cindy's en Roy's olie spoor

Precies veel te kort.

We zijn weer veilig in Limboland geland.

Vervolg foto's volgen nog, daar we tijdelijk totdat we de sleutel krijgen op een bungalowpark in de limburgse heuvels wonen zonder Wifi.

Dus ik zit nu wat te klooien met 3G soms 4G en dat schiet niet echt op.

Tot snel....na 1-08-2016.
Met vriendelijke campergroet, Cindy en Roy.
Gebruikers-avatar

Bericht 09 Jul 2016 16:23

Vandaag dragen we ons huisje in Voerendaal over ! Zijn we huisloos, maar gelukkig niet dakloos ;) We wonen nu (tijdelijk) op een zolderkamertje, bij mijn schoonzussie. Alle onze spullen en voertuigen staan in de opslag, wachtend op ons nieuwe huisje. Waarschijnlijk gaan we daar 1-8-2016 naartoe, pla...

heeft ze jullie er nu al uitgeschopt of heeft ze geen zin aan dat kleffe gedoe van een pasgetrouwd stelletje?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hij die lang kind blijft is een gelukkig mens...
Gebruikers-avatar

Bericht 09 Jul 2016 20:55

Haha goed opgelet, dat was voor de maand juli, voor de maand augustus hebben we wat meer privacy geregeld lol !
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Aug 2021 18:20

Okay, beste mensen, daar gaan we weer.

1e overnachting na wat jaartjes camperloos geweest te zijn. Was in Zwolle, bij het centrum.

Sanitair was schoon, vriendelijke beheerder, althans toen wij er waren, ongeveer 2 weekjes geleden.

Afbeelding

1 nachtje gestaan, I.v.m. Bezoek aan Rik, misschien kent iemand hem hier nog wel (van het LT-Forum) Rik heeft helaas geen bussie meer :cry: Hopelijk komt ie snel tot inkeer :lol:
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Aug 2021 18:38

Van Zwolle, binnendoor richting Zutphen, is een leuke route, langs de rivier de Ijsel.

Zutphen is overigens ook best een leuke stad, Hanze stad was het toch ook?

Als de vrouwen tevreden zijn ben ik het ook ;)
Afbeelding

Afbeelding

En een beetje de vitamientjes op peil houden..

Afbeelding

Daarna was onze minitrip weer voorbij en zijn we naar De Hoge Weerd camperplek in Maastricht gereden, vandaar uit ga ik 2 daagjes werken, Cindy werkt vanuit de camper deze daagjes.

Afbeelding

Zoals jullie wellicht weten, of niet weten, zijn wij van Limburg geëmigreerd naar Zeeland, echter we moeten nog 1 a 2 daagjes in de week in Limburg zijn voor ons werk. De rest werken we of niet of vanuit thuis (Zeeland). De dagen dat we in Limburg moeten zijn, zijn we in onze camper. Soms blijft Cindy in Zeeland, soms gaat ze mee naar Limburg.

Na ons 1e tripje met deze bus, kom je erachter hoe je de ruimte het beste kunt en wilt benutten en met welk doel wij de bus gebruiken. De douche heeft dus plaats moeten maken voor een “ thuiswerkplek” in de bus.

Ik zal er een verbouw projectje van maken, want dat is het inmiddels wel geworden :lol: (lekker bezig)

Op dit moment, sta ik ook weer in Limburg, deze week t/m donderdag zelfs!
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Aug 2021 18:46

Okee,leuke foto's maarre van limboland naar Zeeland...jullie hadden toch niet zolang geleden een huis gekocht in Limburg? Beviel dat niet meer of dacht je als er dan toch water komt dan liever in Zeeland?
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Aug 2021 18:55

klopt helemaal, beviel wel en de garage die ik erbij had krijg ik nooit meer terug :( Maar daar krijg je weer andere dingen voor terug.

We hadden al een 2e huisje in Zeeland, (Kamperland, nieuwbouw tussenwoning, bedoeld als vakantie huis te gebruiken, maar het bevalt zo goed in Zeeland, dat we besloten hebben om alles in Limburg te verkopen en te vertrekken naar Zeeland. De Zee, het Veerse Meer de Oosterschelde op fiets afstand. Voor ons de omgeving waar we onze vrijetijd willen doorbrengen. Vandaar…….
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Aug 2021 19:34

Zo te horen goede keus, veel geluk daar!!
Gebruikers-avatar

Bericht 24 Aug 2021 14:50

Veel plezier en geluk gewenst in Zeeland.
Groetn, Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op ons blog De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985: Facebook en Blog
Gebruikers-avatar

Bericht 25 Aug 2021 18:47

Okay mensen, het is alweer woensdag avond, dat betekend dat ik morgenvroeg, de camperplek "Marina Maastricht" ga verlaten. Ik parkeer de bus dan op mijn werk, einde van mijn werkdag, ga ik dan weer naar Zeeland, naar huis. Niet meer gewend aan zo'n lange werkweek.

Verder heeft de keukenkraan het begeven, althans de schakelaar die erin zit, doet het niet meer, doorgemeten, multimeter op Ohm, blijft oneindig veel weerstand aangeven. Dus maar even "noodschakelaartje" gemaakt, zodat ik de pomp (die trouwens in mijn watertank zit) handmatig aan en uit kan schakelen, om zodoende wat waterdruk te creeren. Want ik moet natuurlijk wel de afwas kunnen kunnen doen, anders wordt vrouwtje boos.

Afbeelding
Afbeelding

Als je met een oude camper op pad bent, heb je natuurlijk altijd wel wat kabeltjes, ducktape etc bij je, dat hebben jullie toch zeker ook, om een QuickFix te kunnen doen? Ik probeer me altijd zelf te kunnen helpen voor kleine repa's :D

In het weekend gaan we weer verder klussen.
Gebruikers-avatar

Bericht 29 Aug 2021 16:14

En we zijn in een regenachtig Maastricht aangekomen, Camperplek bij de haven Marina Maastricht wederom, t/m woensdag.

Mocht er nog iets leuks gebeuren, zal ik foto’s maken!
Gebruikers-avatar

Bericht 19 Sep 2021 19:10

Vandaag een dagje aan de Grevelingen gestaan. Lekker genoten, effe nergens aan denken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beetje kokkerellen :D

Afbeelding

Afbeelding

En toen was de zondag weer voorbij gevlogen.
Gebruikers-avatar

Bericht 21 Sep 2021 16:33

die tweede foto zou zo een foto uit het archief kunnen zijn die we niet meer zullen plaatsen :lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar

Forum Beheerder

Bericht 21 Sep 2021 17:03

;) :D :D :D :D :D
Patrick
(Forumbeheerder)
Volg ons op twitter "@campertrip"
Ons bussie: http://www.onze-camper.eu

Leef je leven en geniet,
Maar beperk een ander niet!

Afbeelding
Gebruikers-avatar

Bericht 23 Sep 2021 20:14

Gister aan de nieuwe waterweg gestaan, in hvh, schepen kijken, maar de wind stond verkeerd, resultaat, vieze stookolie inademen daar. Viel een beetje tegen. Helaas geen foto’s gemaakt.
Gebruikers-avatar

Bericht 09 Okt 2021 08:46

Zo, de bus is weer terug, na APK en airco repa, vandaag wordt het een mooie dag en gaan we toertje Zeeland maken en ergens aan het water staan bootjes kijken ;)

@Brouwersdam was het geworden, onze favoriete plek aan de Grevelingen. Kom hier al vanaf kind, veel gewindsurft vroegah.....

Deze keer zonder zwachtels, maar met steunkousen :lol: :roll:

Afbeelding
Afbeelding

Groet,
Gebruikers-avatar

Bericht 16 Okt 2021 17:22

En nog in Limboland geweest, camperplek Maastricht. Geen bijzonder mooie plek maar voor 1 overnachting is het goed, je kan in elk geval aankomen wanneer je wilt, kaartje kun je betalen met pin, hierop staat dan de code voor de slagboom.

Afbeelding

Zo ziet de omgeving eruit....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

https://camperplaatsnederland.nl/camperplaats-maastricht

Voor een vakantie, zou ik er niet naartoe gaan in elk geval ;)
Vorige

Terug naar Reisverhalen van forumleden en verhalen voor in de oudecamper