En alweer een Oudecampers-Jaar voorbij
We zijn al bijna aan het eind van wéér een mooi oudecampers-jaar gekomen en ook de Kerst staat alweer voor de deur!
Voor mij als beheerder van dit unieke en nog steeds gezellige forum, betekent dit dat we elkaar nog steeds weten te vinden hier, ondanks de concurrentie van andere sites en onpersoonlijke sociale media! Dat doet me goed!!!
Hopelijk zullen er in 2023 weer spontaan een aantal leuke treffens ontstaan waarbij we elkaar weer eens fysiek kunnen treffen! Wie neemt het voortouw???
Carla (Polleke) en ik, wensen jullie in ieder geval een hele mooie én gezellige kerst toe en een héél mooi, gezond, humorvol, culinair, bourgondisch, zorgeloos en vooral goed en campervol 2023 toe‼️
Geniet van al het moois om jullie heen, vraag hulp als je denkt dat je dat kunt gebruiken, kom langs als je dat leuk vindt, vraag ons om langs te komen als jullie denken dat wij dat leuk zouden vinden.
En oh ja, krop vooral geen zaken op waar je mee zit, maar geef het meteen aan. Hoe langer je wacht hoe lastiger het dan wordt.
Ben eerlijk naar elkaar en probeer zo min mogelijk te doen waar je geen zin in hebt, of waar je een slecht gevoel bij hebt, op de verplichte dingetjes na dan.
Maar vooral……….. LEEF NU,
Het kan morgen zomaar ineens voorbij zijn.
.
(Forumbeheerder)
Volg ons op twitter "@campertrip"
Ons bussie: http://www.onze-camper.eu
Leef je leven en geniet,
Maar beperk een ander niet!