Berichten: 5281
Geregistreerd: 28 Sep 2012 17:37
Woonplaats: The House in the North.
Webshop
Mijn ervaring met autoonderdelen.nl : SLECHT.!
In november een uitlaat gekocht voor de luxe wagen.
De eerste negatieve ervaring, geen track&trace, de uitlaat werd een dag later dan 1 werkdag volgens de shop aangegeven bezorgtijd afgeleverd met een kromme ophangbeugel.
De webshop aangeschreven, beugel rechtgebogen en de uitlaat gemonteerd. De pasvorm was matig, ondanks dat de uitlaat op de beugel na niet beschadigd was.
Een week of 5-6 geleden de webshop aangeschreven dat er iets los zit in de demper, deze rammelt als een gek, maar geen reactie. Filmpje gemaakt, ook geen reactie. Via het contactformulier een berichtje gestuurd, ook geen reactie.
Deze webshop is aangesloten bij het webshop keurmerk, maar bij het zoeken naar de shop kwam deze niet tevoorschijn, dus daar maar melding gemaakt van misbruik van het keurmerk. Na een week op de bevestiging gereageerd met de vraag of er schot in de zaak zit krijg ik de vraag:
Geachte heer/ mevrouw,
Om welke webshop gaat het?
Met vriendelijke groet,
Sophie de Jong
info@keurmerk.info




Ook deze reactie geeft weinig vertrouwen
MB LP913 Diesel. Electrisch rijden doe ik op de kermis
.
Foutje? Nee, een nieuwe manier die niet werkt