Webshop

Handige internet link gevonden ? Plaats hem gerust hier.

Moderator: Patjo

Gebruikers-avatar

Bericht 02 Jun 2019 14:21

Webshop

Volgens mij moet hier op het forum al iets zijn over ervaringen met webshops, maar kan het zo niet vinden.

Mijn ervaring met autoonderdelen.nl : SLECHT.!
In november een uitlaat gekocht voor de luxe wagen.
De eerste negatieve ervaring, geen track&trace, de uitlaat werd een dag later dan 1 werkdag volgens de shop aangegeven bezorgtijd afgeleverd met een kromme ophangbeugel.
De webshop aangeschreven, beugel rechtgebogen en de uitlaat gemonteerd. De pasvorm was matig, ondanks dat de uitlaat op de beugel na niet beschadigd was.
Een week of 5-6 geleden de webshop aangeschreven dat er iets los zit in de demper, deze rammelt als een gek, maar geen reactie. Filmpje gemaakt, ook geen reactie. Via het contactformulier een berichtje gestuurd, ook geen reactie.
Deze webshop is aangesloten bij het webshop keurmerk, maar bij het zoeken naar de shop kwam deze niet tevoorschijn, dus daar maar melding gemaakt van misbruik van het keurmerk. Na een week op de bevestiging gereageerd met de vraag of er schot in de zaak zit krijg ik de vraag:

Geachte heer/ mevrouw,

Om welke webshop gaat het?

Met vriendelijke groet,

Sophie de Jong
info@keurmerk.info

:shock: :shock: :shock: :o
Ook deze reactie geeft weinig vertrouwen
Gebruikers-avatar

Forum Beheerder

Bericht 02 Jun 2019 15:43

Re: Webshop

Reinier, zo'n topic is heel lang geleden eens ter sprake gekomen, maar daarop is besloten het niet te doen.

Je kunt namelijk op deze wijze, als forum, een oordeel gaan vellen over/op bepaalde bedrijven. Dat is iets wat wij, als onafhankelijk en neutraal forum niet willen.

Ons forum is informatief, ontspannend, gezellig en leerzaam maar velt geen oordelen.

Daar zijn voldoende beoordelings en review-sites voor in de lucht!

Het gevaarlijke van reviews is dat de mensen die tevreden zijn en waar het 1000 keer goed gaat, zelden een review schrijven, maar de mensen waarbij één keer iets misgaat juist wel. Waardoor je scheefgroei krijgt.

Vandaar :D :D
Patrick
(Forumbeheerder)
Volg ons op twitter "@campertrip"
Ons bussie: http://www.onze-camper.eu

Leef je leven en geniet,
Maar beperk een ander niet!

Afbeelding
Gebruikers-avatar

Bericht 02 Jun 2019 16:50

Prima, gooi 'm er maar uit.
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 17:11

Ik wil best een positieve review schrijven, maar ik weet de naam van de webshop niet meer...

Hoe dan ook, de benzinepomp van mijn Volvo haperde en het gaat snel vervelen als je bij elke keer starten onder de auto moet gaan liggen om op die brandstofpomp een tik te geven zodst hij begon te draaien.

Via webshop-naam-onbekend een nieuwe gekocht en gemonteerd... man dat ding maakte een herrie... direct contact gezocht en ik kreeg de vraag terug "wat vindt U veel herrie?" Fimpje gemaakt en ik kreeg direct antwoord dat dit inderdaad niet normaal was. Men ging een nieuwe opsturen en of ik de oude dan terug kon sturen.

Zo gezegd zo gedaan. De 2e nieuwe was orima en de herrieschopper opgestuurd. Na een week kreeg ik een pakketje met dank voor het opsturen van de defecte pomp en er zat een (3e) nieuwe pomp in het doosje.

Daarna tot 2 keer gemeldt dat ik nu een pomp teveel had masr nooit meer reactue gehad. Denk dat ik de druppel was om failliet te gaan... :mrgreen:
-----------------------
Groetjes,
Jan
Gebruikers-avatar

Bericht 07 Jun 2019 21:53

Te goede service dus.
Dit verhaal heeft nog een vervolg, kreeg te horen van het keurmerk dat de shop geroyeerd is, maar het keurmerk staat nog gewoon op de site en reageren ook niet meer.
Je wordt geadviseerd om te kijken of een webshop een keurmerk heeft, heb ik gedaan, maar dat zegt waarschijnlijk ook niet altijd alles.
Nu aangifte gedaan, zien wat er op volgt

Terug naar Handige internet links