Cindy en Roy

Het is weer zo ver, we hebben weer een camper gekocht, dus meteen hier weer aanmelden toch?
Zoals enkelen van jullie misschien weten via Facebook, wonen wij momenteel in Zeeland en zijn we dus geen Limburgers meer

Ik ben inmiddels 51 jaar geworden, Cindy is nog een stukje jonger!
We houden ook van watersport, zo hadden we plannen om met onze boot richting Middellandse zee te zeilen in 2023, echter we, met name ik durf het nog niet aan op dit moment. We zijn geen super ervaren zeilers. Voel me er nog niet helemaal senang bij. Dus dat moet dan nog maar even wachten.
Daar wij ons wel als doel hebben gesteld om een "ander" leven te gaan leven in 2023, hebben we weer een camper gekocht waarmee we over land gaan reizen in 2023.
Ons doel is nog steeds om in maar/april te "vertrekken" voor 8 maanden. Waarom 8 maanden? Dat heeft met regelgeving van NL te maken, google er maar eens op, dan word je niet echt blij vind ik.
Maar goed het is zoals het is, 8 maanden van huis zijn is ook al een lange tijd, moet toch keer terug voor nieuwe APK, al las ik dat in Spanje er ook garages zijn die APK keuren mogen....maar we gaan richting noorden is het plan.
Dit is onze nieuwe aanwinst:

Aanstaande donderdag 22-12-2022, ga ik een nieuwe distributie etc erop knutselen, jee wat zit die waterpomp shit bij een Ducato van deze jaargangen...of ik snap het nog niet helemaal, dat kan ook natuurlijk zomaar zo zijn. Zal wat fotootjes maken enzo, voor de liefhebbers, misschien heeft er iemand nog iets aan.
Groetjes